Розробка квесту «Школа мрії»
Автор (и) квесту: ідея: Вавілова Т.Г.-вчительпочаткових класів Федорец Л.Н.-вчитель російської мови
та літератури ЗОШ № 54 м Запоріжжя
розробник: Дудченко Любов Володимирівна, вчитель географії та біології, спеціаліст вищої категорії
та літератури ЗОШ № 54 м Запоріжжя
розробник: Дудченко Любов Володимирівна, вчитель географії та біології, спеціаліст вищої категорії
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети: географія, інформатика.
Тип квесту: веб-квест
Термін проведення:15 днів
Необхідне обладнання/матеріали/ресурси: персональний комп’ютер з Інтернет підключенням, знайомство з інтернет- ресурсами
Необхідні соціальні сервіси: своя сторінка в мережі Gmail
Місце квесту в навчальному процесі: складова вивчення теми «Глобальні проблеми людства»
Адреса платформи квесту: skilnuykvest.gmail.com
Попередня підготовка до проведення:
Мета квесту:
Навчальна:
- сприяти осмисленому засвоєнню поняття «глобальна освіта», розумінню його змісту та основних рис;
- формувати позитивне емоційне відношення до процесу пізнання, підвищити мотивацію до засвоєння різноманітних географічних знань;
- ілюструвати нероздільність пізнання світу шляхом використання між предметних зв’язків при формуванні завдань квесту;
- формувати загально навчальні вміння та навички оволодіння стратегіями засвоєння навчального матеріалу
- продовжувати розвивати навички порівняльного аналізу географічної інформації;
- формувати стійкий пізнавальний інтерес, прагнення до самостійного набуття знань та виконання навчальних завдань, в тому числі нестандартного формату;
- створювати умови для формування та розвитку навичок плідної пошукової роботі в мережі Інтернет та реалізації навчальних завдань через різноманітні ресурси Інтернету;
- розвивати творчий потенціал вихованців.
- формувати розуміння важливості зміни якості освіти в сучасних умовах
- сприяти формуванню різнобічно розвиненої особистості з толерантним мисленням та свідомістю;
- розвивати вміння презентувати власні здобутки в найкращому з можливих варіантів;
- сприяти розвитку лідерських якостей, налаштуванню на позитивну діяльність в будь-якій сфері.
Сюжет квесту: На основі власного аналізу системи шкільної освіти в різних країнах світу побудувати модель ідеальної школи для сучасного підлітка
Організаційні питання:
- Створити свій аккаунт в мережіGmail та зареєструвати власну поштову скриньку учасників квесту
- Довести до відома учасників порядок виконання завдань, подачу звітів, оформлення завдань.
- Виготовити шаблони для виконання завдань та пам’ятки по оформленню віртуальних робіт
- Ознайомити учасників з задіяними інтернет-ресурсами та їх можливостями.
Завдання квесту: В ході квесту всі учасники:
- виконують одне з завдань за визначеним жеребкуванням номером в кожній з 4 номінацій:
- Європейський стандарт
- Азійські системи
- Заокеанські пропозиції
- Екзотичні варіанти
- узагальнюють опрацьовані матеріали відповідно до номера теоретичного завдання;
- доповнюють матеріали відеосюжетами в рамках віртуальної стінгазети;
- створюють та презентують свою модель школи мрії.
- власний блог квесту
- колективна стінгазета «Школа мрії»
- узагальнююча таблиця «Шкільна освіта в світі»
- чітко сформульована модель шкільної освіти для сучасного підлітка
- блоги учасників квесту "Школа мрії"
- узагальнююча таблиця "Шкільна освіта в світі"
- модель школи майбутнього очима учасників квесту
- підсумкова конференція в рамках уроку"Глобальна освіта"
Комментариев нет:
Отправить комментарий