Квест «Школа мрії»

Розробка квесту «Школа мрії»

Автор (и) квесту: ідея: Вавілова Т.Г.-вчительпочаткових класів Федорец Л.Н.-вчитель російської мови 
                                        та літератури ЗОШ № 54 м Запоріжжя
розробник: Дудченко Любов Володимирівна, вчитель географії та біології, спеціаліст вищої категорії

Клас: 11

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети: географія, інформатика.

Тип квесту: веб-квест

Термін проведення:15 днів

Необхідне обладнання/матеріали/ресурси: персональний комп’ютер з Інтернет підключенням, знайомство з інтернет- ресурсами

Необхідні соціальні сервіси: своя сторінка в мережі Gmail

Місце квесту в навчальному процесі: складова вивчення теми «Глобальні проблеми людства»

Адреса платформи квесту: skilnuykvest.gmail.com

Попередня підготовка до проведення:

Мета квесту:
Навчальна:
  • сприяти осмисленому засвоєнню поняття «глобальна освіта», розумінню його змісту та основних рис;
  • формувати позитивне емоційне відношення до процесу пізнання, підвищити мотивацію до засвоєння різноманітних географічних знань;
  • ілюструвати нероздільність пізнання світу шляхом використання між предметних зв’язків при формуванні завдань квесту;
  • формувати загально навчальні вміння та навички оволодіння стратегіями засвоєння навчального матеріалу
Розвиваюча:
  • продовжувати розвивати навички порівняльного аналізу географічної інформації;
  • формувати стійкий пізнавальний інтерес, прагнення до самостійного набуття знань та виконання навчальних завдань, в тому числі нестандартного формату;
  • створювати умови для формування та розвитку навичок плідної пошукової роботі в мережі Інтернет та реалізації навчальних завдань через різноманітні ресурси Інтернету;
  • розвивати творчий потенціал вихованців.
Виховна:
  • формувати розуміння важливості зміни якості освіти в сучасних умовах
  • сприяти формуванню різнобічно розвиненої особистості з толерантним мисленням та свідомістю;
  • розвивати вміння презентувати власні здобутки в найкращому з можливих варіантів;
  • сприяти розвитку лідерських якостей, налаштуванню на позитивну діяльність в будь-якій сфері.
Сюжет квесту: На основі власного аналізу системи шкільної освіти в різних країнах світу побудувати модель ідеальної школи для сучасного підлітка

Організаційні питання:
  1. Створити свій аккаунт в мережіGmail та зареєструвати власну поштову скриньку учасників квесту
  2. Довести до відома учасників порядок виконання завдань, подачу звітів, оформлення завдань.
  3. Виготовити шаблони для виконання завдань та пам’ятки по оформленню віртуальних робіт
  4. Ознайомити учасників з задіяними інтернет-ресурсами та їх можливостями.
Завдання квесту: В ході квесту всі учасники:
  • виконують одне з завдань за визначеним жеребкуванням номером в кожній з 4 номінацій:
  1. Європейський стандарт
  2. Азійські системи 
  3. Заокеанські пропозиції
  4. Екзотичні варіанти
  • узагальнюють опрацьовані матеріали відповідно до номера теоретичного завдання;
  • доповнюють матеріали відеосюжетами в рамках віртуальної стінгазети;
  • створюють та презентують свою модель школи мрії.
Очікувані результати:
  • власний блог квесту
  • колективна стінгазета «Школа мрії»
  • узагальнююча таблиця «Шкільна освіта в світі»
  • чітко сформульована модель шкільної освіти для сучасного підлітка
Отримані результати: 
  • блоги учасників квесту "Школа мрії"
  • узагальнююча таблиця "Шкільна освіта в світі"
  • модель школи майбутнього очима учасників квесту
  • підсумкова конференція в рамках уроку"Глобальна освіта"

Комментариев нет:

Отправить комментарий