Квест "Птолемею і не снилось"

Розробка квесту «Птолемею і не снилось


Автори квесту:  ідея - Горбатова О.М., вчитель географії та економіки гімназії №27, м.Барнаул, Росія
Розробник: Дудченко Любов Володимирівна, вчитель географії та біології, спеціаліст вищої категорії



Клас :11


Основний та дотичні предмети: географія, інформатика


Тип квесту: комбінований


Термін проведення: 15 днів

Необхідне обладнання/матеріали/ресурси: персональний комп’ютер з Інтернет підключенням

Знайомство з Інтернет ресурсами

Необхідні сервіси: своя сторінка в мережі Gmail

Місце квесту в навчальному процесі: складова частина вивчення теми «Карта –мова географії»


Адреса платформи квесту: https://sites.google.com/site/skilnijkvest/home/zavdanna-1


Мета квесту:
  • сприяти глибокому засвоєнню теоретичних знань теми «Карта –мова географії» шляхом активізації самостійного пізнання досить важкого теоретичного матеріалу з картографії;
  • продовжувати формувати позитивне ставлення до процесу самостійного здобуття знань, глибоку мотивованість засвоєння картографічних знань;
  • акцентувати увагу учнів на предметній специфічності картографічних знань та необхідності вміння практичного використання різноманітних карт;
  • формувати загально навчальні вміння та навички оволодіння стратегіями засвоєння навчального матеріалу
  • продовжувати розвивати навички читання, аналізу та порівняльного аналізу картографічної інформації;
  • формувати стійкий пізнавальний інтерес, прагнення до самостійного набуття знань та виконання навчальних завдань, в тому числі нестандартного формату;
  • створювати умови для формування та розвитку навичок плідної пошукової роботі в мережі Інтернет та реалізації навчальних завдань через різноманітні ресурси Інтернету;
  • розвивати творчий потенціал вихованців;
  • формувати розуміння важливості картографічних знань як складової частини географічної культури випускника школи
  • сприяти формуванню різнобічно розвиненої особистості здатної до самостійної креативної пізнавальної діяльності ;
  • розвивати вміння презентувати власні здобутки в найкращому з можливих варіантів;
  • сприяти розвитку лідерських якостей, налаштуванню на позитивну діяльність в будь-якій сфері.
Сюжет квесту:потрібно аргументовано допомогти вирішити наукову суперечку між двома географами: прихильником класичних наукових поглядів Іваном Івановичем та прихильником сучасних тенденцій розвитку Петром Петровичем щодо важливості використання класичних та сучасних карт. Для цього необхідно:
  • обрати групу для роботи : прихильників Івана Івановича чи Петра Петровича;одну з ролей в межах групи (історика картографії, комп’ютерного генія чи креативного аналітика) 
  • виконати завдання чотирьох етапів дослідження: історичного, евристичного, практичного та аналітичного;
  • систематизувати свої погляди та висвітлити їх в презентації «За і проти»
  • відстояти свою позицію на підсумковій дискусії.
Очікувані результати:
  • Повторення та узагальнення основних картографічних знань курсу географії середньої школи;
  • Створення власних віртуальних картографічних довідників для ровесників;
  • Формування та відстоювання власної позиції щодо класичних географічних карт та новітніх карт-анаморфозів.
Джерела інформації:
  1. klasnaocinka.com.ua/.../formuvannya-kartoznavchoyi-kompetentnosti
  2. maptimes.inf.ua/CH
  3. socialnauki.prosv.ru/article/1306
  4. kozlenkoa.narod.ru/docs/kozlenko_2014_Khmelnitsky.pptx
  5. http://www.priroda.su/item/548
  6. http://www.worldmapper.org/
  7. http://forum.schoolpress.ru/article/48/165
  8. vk.com/note8385632_7997835
  9. www.ukrreferat.com/index.php?referat=52346
  10. www.geoguide.com.ua/survey/survey.php?part=map

Комментариев нет:

Отправить комментарий