Розробка квесту «Птолемею і не снилось
Автори квесту: ідея - Горбатова О.М., вчитель географії та економіки гімназії №27, м.Барнаул, Росія
Розробник: Дудченко Любов Володимирівна, вчитель географії та біології, спеціаліст вищої категорії
Клас :11
Основний та дотичні предмети: географія, інформатика
Тип квесту: комбінований
Термін проведення: 15 днів
Місце квесту в навчальному процесі: складова частина вивчення теми «Карта –мова географії»
Адреса платформи квесту: https://sites.google.com/site/skilnijkvest/home/zavdanna-1
Мета квесту:
- сприяти глибокому засвоєнню теоретичних знань теми «Карта –мова географії» шляхом активізації самостійного пізнання досить важкого теоретичного матеріалу з картографії;
- продовжувати формувати позитивне ставлення до процесу самостійного здобуття знань, глибоку мотивованість засвоєння картографічних знань;
- акцентувати увагу учнів на предметній специфічності картографічних знань та необхідності вміння практичного використання різноманітних карт;
- формувати загально навчальні вміння та навички оволодіння стратегіями засвоєння навчального матеріалу
- продовжувати розвивати навички читання, аналізу та порівняльного аналізу картографічної інформації;
- формувати стійкий пізнавальний інтерес, прагнення до самостійного набуття знань та виконання навчальних завдань, в тому числі нестандартного формату;
- створювати умови для формування та розвитку навичок плідної пошукової роботі в мережі Інтернет та реалізації навчальних завдань через різноманітні ресурси Інтернету;
- розвивати творчий потенціал вихованців;
- формувати розуміння важливості картографічних знань як складової частини географічної культури випускника школи
- сприяти формуванню різнобічно розвиненої особистості здатної до самостійної креативної пізнавальної діяльності ;
- розвивати вміння презентувати власні здобутки в найкращому з можливих варіантів;
- сприяти розвитку лідерських якостей, налаштуванню на позитивну діяльність в будь-якій сфері.
Сюжет квесту:потрібно аргументовано допомогти вирішити наукову суперечку між двома географами: прихильником класичних наукових поглядів Іваном Івановичем та прихильником сучасних тенденцій розвитку Петром Петровичем щодо важливості використання класичних та сучасних карт. Для цього необхідно:
- обрати групу для роботи : прихильників Івана Івановича чи Петра Петровича;одну з ролей в межах групи (історика картографії, комп’ютерного генія чи креативного аналітика)
- виконати завдання чотирьох етапів дослідження: історичного, евристичного, практичного та аналітичного;
- систематизувати свої погляди та висвітлити їх в презентації «За і проти»
- відстояти свою позицію на підсумковій дискусії.
- Повторення та узагальнення основних картографічних знань курсу географії середньої школи;
- Створення власних віртуальних картографічних довідників для ровесників;
- Формування та відстоювання власної позиції щодо класичних географічних карт та новітніх карт-анаморфозів.
- klasnaocinka.com.ua/.../formuvannya-kartoznavchoyi-kompetentnosti
- maptimes.inf.ua/CH
- socialnauki.prosv.ru/article/1306
- kozlenkoa.narod.ru/docs/kozlenko_2014_Khmelnitsky.pptx
- http://www.priroda.su/item/548
- http://www.worldmapper.org/
- http://forum.schoolpress.ru/article/48/165
- vk.com/note8385632_7997835
- www.ukrreferat.com/index.php?referat=52346
- www.geoguide.com.ua/survey/survey.php?part=map
Комментариев нет:
Отправить комментарий