Квест "Рекорди Акирфаленду"

Тема «Рекорди Акирфаленду»

Сертифікат

Цілі: 
  • практична реалізація інформаційно-комунікаційного компонента шкільної географічної освіти шляхом розвитку навичок самостійного пошуку необхідної інформації з використанням пошукових систем Інтернету;
  • створення ,фіксування , зберігання та обміну інформаційними об’єктами нестандартній ігровій формі.
Вікова група: 7 клас

Навчальний предмет: географія материків, література, біологія

Терміни проведення: 25 травня -10 червня 2014 р, літня практика

Платформа: соціальна мережа Вконтакте

Необхідне обладнання: персональний комп’ютер, інтернет-доступ

Реєстраця учасників: до 20-00 год. 24 травня

Що необхідно для квесту:

Скінчився рік навчальний, друже,
І ти ,мабуть, втомився дуже
Від математики й літератури,
Англійської і фізкультури,
Історій всіляких з середніх віків
І від географії материків.
Тож час прийшов відпочивати
І в віртуальну гру пограти.
А інтелект щоб не погас
Навчальний квест чекає вас.

Ти вже здогадався де ж розташований таємничий Акирфаленд? Якщо ні – розглянь підказку, впізнай землю невідому і розпочнемо гру.
Для плідної роботи тобі знадобиться:
  • власна сторінка В контакте
  • вступ в групу «Квест» http://vk.com/club70850453
  • реєстрація на сайті http://nakitrevel.ucoz.ru
  • аккаунт Google, який ти можеш створити за посиланням Создать аккаунт
  • власна карта подорожі Акирфалендом ,створена в службі Карти Google
  • активна участь в блозі сайту «Рекорди Акирфаленду»
Кінцеві продукти квесту:
  • карта з мітками виявлених об’єктів «Рекорди Акирфаленду»
  • віртуальний кінозал « Мить захвату»
  • колективна стінгазета «Накі-ньюс»


Мить перед стартом

25 травня стартує ваша перша навчальна подорож безмежним світом Інтернету. Ви здійсните шість кроків пізнання таємничого світу Акирфаленду. В кожному кроці вас чекає чотири зупинки:
  • Художня палітра: знайомство з уже відомими літературними, музичними творами, пов’язаними з предметом дослідження
  • Чарівний об’єктив: візуалізація досліджуваних образів шляхом створення фотогалерей ,он лайн плакатів чи публікацій
  • Архіви Гіннеса: пояснення суті головних рекордсменів завдання
  • Майстерня Птолемея: картування місцезнаходження досліджуваних об’єктів на віртуальній карті
Всі завдання будуть розміщуватись в день початку кожного кроку (за графіком) з 7 до 8 год ранку.

Відповіді оформлені в шаблонах прийматимуться до 22 год наступного дня за адресою: lubovdv361@gmail.com з поміткою «квест».

За виконану роботу на кожній зупинці ви можете отримати максимально 3 бали, відповідно 12 балів за кожен пройдений крок.

Після виконання завдання обов’язкове його обговорення в блозі, яке оцінюється додатковими 12 балами.

Критерії оцінювання роботи

Зупинка
3 бали
2 бали
1 бал
0 балів
Художня палітра
Названі твори, їх автори, наведені перевірені джерела інформації, не порушені авторські права ,наявні активні посилання
Названі твори, не вказані всі автори або названі помилкові, джерела інформації вказані частково
Названі окремі твори, окремі автори, окремі джерела інформації
Не вказано жодної правильної відповіді
Чарівний об'єктив
Завдання виконано повністю, з творчим підходом до відбору та оформлення візуальних матеріалів
Завдання виконано повністю, з використанням готових шаблонів даного виду роботи шаблонів
Завдання виконано частково за готовими шаблонами
Завдання не виконане або виконане неправильно
Рекорди Гіннеса
Рекорди названі правильно, представлені творчо, з достовірним підтвердженням
Рекорди названі правильно, не всі мають достовірне підтвердження
Рекорди названі шляхом простого копіювання інформації з першоджерел
Рекорди не названі зовсім або названі помилково
Майстерня Птолемея
Мітки на карті проставлені вірно, вказані географічні координати  пунктів, додано відповідні фото
На карті проставлені лише відповідні мітки без додаткових пояснень
На карті проставлені окремі мітки
Карта відсутня або мітки проставлені неправильно

3 комментария:

  1. В наш час інформаційних технологій дуже важливо зацікавити дітей та спонукати їх до вивчення свого предмету. На мою думку, квести - це цікаво и корисно. Успіхів Вам!

    ОтветитьУдалить
  2. В наш час інформаційних технологій дуже важливо зацікавити дітей та спонукати їх до вивчення свого предмету. На мою думку, квести - це цікаво и корисно. Успіхів Вам!

    ОтветитьУдалить