Тема «Рекорди Акирфаленду»
СертифікатЦілі:
- практична реалізація інформаційно-комунікаційного компонента шкільної географічної освіти шляхом розвитку навичок самостійного пошуку необхідної інформації з використанням пошукових систем Інтернету;
- створення ,фіксування , зберігання та обміну інформаційними об’єктами нестандартній ігровій формі.
Навчальний предмет: географія материків, література, біологія
Терміни проведення: 25 травня -10 червня 2014 р, літня практика
Платформа: соціальна мережа Вконтакте
Необхідне обладнання: персональний комп’ютер, інтернет-доступ
Реєстраця учасників: до 20-00 год. 24 травня
Що необхідно для квесту:
Скінчився рік навчальний, друже,
І ти ,мабуть, втомився дуже
Від математики й літератури,
Англійської і фізкультури,
Історій всіляких з середніх віків
І від географії материків.
Тож час прийшов відпочивати
І в віртуальну гру пограти.
А інтелект щоб не погас
Навчальний квест чекає вас.
Ти вже здогадався де ж розташований таємничий Акирфаленд? Якщо ні – розглянь підказку, впізнай землю невідому і розпочнемо гру.
Для плідної роботи тобі знадобиться:- власна сторінка В контакте
- вступ в групу «Квест» http://vk.com/club70850453
- реєстрація на сайті http://nakitrevel.ucoz.ru
- аккаунт Google, який ти можеш створити за посиланням Создать аккаунт
- власна карта подорожі Акирфалендом ,створена в службі Карти Google
- активна участь в блозі сайту «Рекорди Акирфаленду»
- карта з мітками виявлених об’єктів «Рекорди Акирфаленду»
- віртуальний кінозал « Мить захвату»
- колективна стінгазета «Накі-ньюс»
Мить перед стартом
25 травня стартує ваша перша навчальна подорож безмежним світом Інтернету. Ви здійсните шість кроків пізнання таємничого світу Акирфаленду. В кожному кроці вас чекає чотири зупинки:
- Художня палітра: знайомство з уже відомими літературними, музичними творами, пов’язаними з предметом дослідження
- Чарівний об’єктив: візуалізація досліджуваних образів шляхом створення фотогалерей ,он лайн плакатів чи публікацій
- Архіви Гіннеса: пояснення суті головних рекордсменів завдання
- Майстерня Птолемея: картування місцезнаходження досліджуваних об’єктів на віртуальній карті
Всі завдання будуть розміщуватись в день початку кожного кроку (за графіком) з 7 до 8 год ранку.
Відповіді оформлені в шаблонах прийматимуться до 22 год наступного дня за адресою: lubovdv361@gmail.com з поміткою «квест».
За виконану роботу на кожній зупинці ви можете отримати максимально 3 бали, відповідно 12 балів за кожен пройдений крок.
Після виконання завдання обов’язкове його обговорення в блозі, яке оцінюється додатковими 12 балами.
Критерії оцінювання роботи
Зупинка
|
3 бали
|
2 бали
|
1 бал
|
0 балів
|
Художня палітра
|
Названі твори, їх автори, наведені перевірені джерела інформації, не порушені авторські права ,наявні активні посилання
|
Названі твори, не вказані всі автори або названі помилкові, джерела інформації вказані частково
|
Названі окремі твори, окремі автори, окремі джерела інформації
|
Не вказано жодної правильної відповіді
|
Чарівний об'єктив
|
Завдання виконано повністю, з творчим підходом до відбору та оформлення візуальних матеріалів
|
Завдання виконано повністю, з використанням готових шаблонів даного виду роботи шаблонів
|
Завдання виконано частково за готовими шаблонами
|
Завдання не виконане або виконане неправильно
|
Рекорди Гіннеса
|
Рекорди названі правильно, представлені творчо, з достовірним підтвердженням
|
Рекорди названі правильно, не всі мають достовірне підтвердження
|
Рекорди названі шляхом простого копіювання інформації з першоджерел
|
Рекорди не названі зовсім або названі помилково
|
Майстерня Птолемея
|
Мітки на карті проставлені вірно, вказані географічні координати пунктів, додано відповідні фото
|
На карті проставлені лише відповідні мітки без додаткових пояснень
|
На карті проставлені окремі мітки
|
Карта відсутня або мітки проставлені неправильно
|
В наш час інформаційних технологій дуже важливо зацікавити дітей та спонукати їх до вивчення свого предмету. На мою думку, квести - це цікаво и корисно. Успіхів Вам!
ОтветитьУдалитьВ наш час інформаційних технологій дуже важливо зацікавити дітей та спонукати їх до вивчення свого предмету. На мою думку, квести - це цікаво и корисно. Успіхів Вам!
ОтветитьУдалитьдякую
ОтветитьУдалить